Alla inlägg den 25 januari 2013

Av miranda lundberg - 25 januari 2013 19:30

hej! nu ska jag berätta om det vanliga grund simset jag börjar berätta om hur man instalerar det då går det till så här man sätter i skivan och väntar tills det kommer upp en ruta där man trycker på sims3 tecknet då ska det komma fram en stor ruta där man trycker nästa så gör man så tills det står att man ska skriva bokstäver och siffrror dom hittar man i den lilla boken som man får med i fodralet sen står det installera då trycker man på den sen väntar man tills den har laddats klart sen har man sims3. det var det om sims3 grund spelet men det blir roligare om man har expansionspaketen och pryl paketen. om ni vill ha hår,simmar eller kläder gå in på: http://www.thesims3.com/exchange 

hoppas vi ses och en sak till husdjurs simset är det som är orsaken till att sims 3 segar sig om det är så av installera husdur i så fall  

Av miranda lundberg - 25 januari 2013 18:23

Hej detta är lite fakta om sims3 årstider jag har inte varit med om påsk eller jul men när jag har det skriver jag om det 

okej årstider är roligt det kan bli halloween då kan barn och tonåringar vara ute och göra bus eller godis man kan skära pumpor i olika mönster tex.katt,traditonell,spöke och sen kom jag inte  ihåg mer. På vinten kan man bygga snögubbar,igloosar och göra snöänglar i snön. på sommaren kommer somarfestivalen till stan där fins sommar aktiviteter för alla i familjen. jag lägger in en bild på sommarfestivalen hoppas ni lärde er något anars skicka gärna frågor om det är något ni undrar över jag lovar att svara

                                                                             


                                                                                    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilket expansions paket eller pryl paket gillar du mest
 husdjur
 destenation världen
 kvälls nöje
 övernatuligt
 året runt
 leva livet
 sovrum och badrum
 stads liv
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards